غرفه فرهنگی عفاف و حجاب ، مجمع رهروان امر به معروف کرمانشاه

آقای بهزاد آزادی در گفت و گو با روابط عمومی بسیج رسانه استان، با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۷تیرماه شروع شده و تا ۲۳ تیر ادامه خواهد داشت، گفت: خوشبختانه با استقبال خوب کرمانشاهیان در این نمایشگاه روبه رو هستیم.

وی از دعوت به حجاب برتر به عنوان یکی از بخش های متنوع و جذاب نمایشگاه یاد کرد و گفت: یکی از اساتید دانشگاه با رفتار زیبنده و رویی خوش در یکی از غرفه ها، بانوان را به پوشیدن چادر و تجربه داشتن این حس خوب دعوت می کند که همه ملزومات حجاب و چادر در این غرفه عرضه می شود.

وی از عرضه سه نوع بروشور متفاوت به عنوان آثارعرضه شده در این نمایشگاه یاد کرد و افزود: این بروشورها پیرامون مطالبی همچون توضیحاتی در خصوص مجمع و عضوگیری، توضیحاتی با لوازم آرایشی و ملزومات و تاریخچه حجاب در جهان است.

وی افزود: علاوه براین، سه نوع سی دی و هشت نوع کتاب در زمینه ابعاد مختلف عفاف و حجاب به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.

به گفته وی، این مجمع در کرمانشاه ۴۵۰ عضو دارد و ارگانی مردمی است و به مرکزیت تهران در تمام استان ها و شهرستان ها شعبه دارد.

وی یادآور شد: این مجمع ۴۳ مطالبه دارد که حجاب و عفاف یکی از این مطالبات است.

گفتنی است، غرفه های فرهنگی مجمع فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر در نمایشگاه بین المللی پارک شاهد کرمانشاه در سالن زاگرس دایر است.