رد صلاحیت‌شدگان خود را فدای نظام کنند نه نظام را فدای خود

قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در باره سیاه‌نمایی برخی رد صلاحیت‌شدگان در انتخابات مجلس گفت: همواره واقع‌نگاری باید در دستور کار همگان بوده و از درشت نمایی و بزرگ نمایی و همچنین نادیده گرفتن نقاط قوت و ضعف پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات برخی اوقات برخی مسائل شخصی پیش می‌آید که اظهارات افراد نفسانی بوده و شاید کردارها هم این‌گونه باشد.

نماینده مردم نوشهر در مجلس تصریح کرد: برای تمامی نامزدهای انتخابات مجلس ملاک باید نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و وقتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خمینی (ره) می‌فرمایند حفظ نظام از اوجب واجبات بوده و حتی از نماز هم واجب‌تر است، لذا افراد باید بر همین اساس خود را فدای نظام کنند نه نظام را فدای خود.

احمدی‌لاشکی گفت: در روزهای اخیر دشمنان تلاش‌های خود را بسیار بیشتر کرده تا مردم را چند دسته کرده و از وحدت پرهیز دهند، لذا ملت بزرگ ایران نباید فریب توطئه‌ها را خرده و بی‌انگیزه شوند.

وی افزود: تخریب برخی اعتقادات و ارزش‌های موجود در جمهوری اسلامی ایران که در نهایت منجر به تضعیف حضور مردم در پای صندوق‌های رای شود آسیب بسیار بزرگی است که جبران ناپذیر است.

نماینده مردم نوشهر در مجلس خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران فرمودند که باید مشارکت حداکثری در دستور کار همه ملت بزرگ ایران قرار گیرد. که در همین راستا رسانه ملی، خبرگزاری‌ها می‌توانند در پرشور کردن انتخابات و تنویر افکار عمومی تاثیر بالایی داشته باشند.

احمدی‌لاشکی افزود: باید رد صلاحیت شدگان از سیاه نمایی علیه کشورمان پرهیز جدی کنند. هر چند که هیچ کسی نقصان و مشکلات کشور را نفی نمی‌کند ولی باید نامزدهای انتخابات انصاف را در کشورمان رعایت کرده و حول محور حق حرکت کنند.

وی در پایان گفت:‌ امیدوارم خروجی انتخابات اسفند ماه منجر به حضور وکلایی متخصص، سالم و مردم‌دار که بتوانند گره از مشکلات کشور بردارند، شود. چرا که مردم در شرایط فعلی برای رفع مشکلات دست و پا زده و در تامین معیشت خود مشکلات فراوانی را دارند.