پویش «رزمایش همدلی» برای ایران همدل آغاز به کار کرد

۱۳۹۹/۰۲/۰۶
پویش «رزمایش همدلی» برای ایران همدل آغاز به کار کرد
رهبر انقلاب اسلامی،‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبانِ امسال و با اشاره به مشکلاتی که به خاطر کرونا برای برخی مردم پیش آمده، فرمودند: «ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهنها خواهد گذاشت.»

به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، پویش «ایران همدل» را آغاز میکند.

هدف از این پویش، فراگیر شدن مفهوم مواسات در جامعه‌ی اسلامی است. در بیان رهبر انقلاب اسلامی، مواسات یعنی «همراهی کردن و کمک کردن به برادر مؤمن در همه‌ی امور. انسان وظیفه بداند؛ کمک فکری، کمک مالی، کمک جسمانی، کمک آبروئی» و «یعنی هیچ خانواده‌ای از خانواده‌های مسلمان و هم‌میهن و محروم را با دردها و محرومیت‌ها و مشکلات خود تنها نگذاشتن؛ به سراغ آنها رفتن و دست کمک رسانی به سوی آنها دراز کردن»

شما مردم عزیز می‌توانید از فعالیت‌های خود در این زمینه،‌ فیلم و عکس تهیه و در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #رزمایش_همدلی منتشر کنید. همچنین عکس‌ها و فیلم‌های خود را به صفحه‌ی «رزمایش همدلی» ارسال کنید تا این در این صفحه منتشر شود.