بیانیه ی«شماره ی۱۵۶» مجامع استانی باید پاسخگو باشند.چرا امام خامنه ای رهبرمعظم انقلاب در تاریخ۱۳۹۸/۰۱/۰۱در اجتماع زائران ومجاوران حرم مطهر رضوی ازعملکردیکی از #مسئولین_عالی‌رتبه ؛ گلایه نمودند؟!

بسم الله الرحمن الرحیم
 #موضوع : مجامع استانی باید پاسخگو باشند.

چرا امام خامنه ای رهبرمعظم انقلاب در تاریخ۱۳۹۸/۰۱/۰۱در اجتماع زائران ومجاوران حرم مطهر رضوی ازعملکردیکی از #مسئولین_عالی‌رتبه ؛ گلایه نمودند؟!

مردم کشورمان درمواردعدیده ی روز ، تحلیل صحیح وپاسخ مناسب می خواهند.

مسئولین محترم #مجمع_پیگیری سیاست های کلی نظام درسراسر کشور باید #پاسخ مناسب برای سئوالات مردم داشته باشند؛ تابتوانندبه نحو صحیح؛ امر به معروف ونهی از منکر نمایند.

متن بیانات معظم له :

در یک نامه‌ای به نظرم در سال ۹۳ یا ۹۴ یکی از #مسئولین عالی‌رتبه به بنده نوشته بود که ما برای اصلاح امور بانکی کشور، (مسئله‌ی بانک، اصلاح موارد بانکی -که یکی از مشکلات اقتصادی ما مشکلات بانکی است) – لایحه‌ای داریم تنظیم میکنیم که تا چند ماه دیگر این لایحه به مجلس خواهد رفت.!!!!!

به من گزارش دادند که الان چهار سال از آن وقت میگذرد، هنوز این لایحه به مجلس نرفته! اینها تأخیر است، اینها تعلّل است ۱۳۹۸/۱/۱

مردم می پرسند: چرا یک #مسئول عالی رتبه ؛ در یک مسأله ی حیاتی کشور ؛ آن هم در یک شرایط جنگی (جنگ اقتصادی ) اینگونه باید عمل نماید؟!!

اگر مجامع استانی برای این سئوال پاسخ مناسب نداشته باشند!هرگزنمی توانند #سیاستهای_کلی_نظام در امور #انتخابات ابلاغی۱۳۹۵/۷/۲۴از سوی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب را #مطالبه_گری نمایند!!

ومن الله التوفیق وعلیه التکلان

مجمع پیگیری سیا ست های کلی نظام ۱۳۹۸/۴/۲۵

جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه از طریق شماره تلفن ذیل بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱

نشانی سایت وکانالهای مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام (پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)
به شرح ذیل میباشد:
http://mran.ir  سایت
@mran_ir  بیانیه ها و مواضع مجمع
@beha_togham_alfaraez
مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام