بیانیه ی«شماره ی۲۵۹»اگر جای سپاه بودیم ؛ چه می کردیم…

بسم الله الرحمن الرحیم

 #اگر جای سپاه بودیم ؛ چه می کردیم 

 امام خامنه ای ؛ فرمانده ی معظم کل قوا در مورد یکی ازفرصت هاو ظرفیت های کشور که در حال تبدیل شدن به« #تهدید» است فرمودند:
…یکی از امکانات وظرفیّتهای مهم، موج #جمعیّتی است که بعضی‌ها مخالفند. بعضی‌ها میگویند «جمعیّت کشور چرا باید این تعداد باشد و چرا باید بیشتر بشود؟»؛ این خطا است.
هشتاد میلیون جمعیّت در یک کشور، آبرو برای این کشور است؛ این کشور هشتاد میلیون [جمعیّت دارد]. این سیاست غربی‌ها -که من بعد اشاره خواهم کرد- [یعنی] سیاست تحدید نسل، امروز گریبان خود آنها را گرفته است و دارد بیچاره‌شان میکند؛میخواهند کشورهای اسلامی از جمعیّتهای زیاد و جوانهای فعّال و انسانهای کارآمد برخوردار نباشند.
اینکه من اصرار میکنم که حتماً بایستی #تکثیر نسل بشود،خانواده‌ها باید فرزنددار بشوند -فرزندهای بیشتری- برای این است که فردای این کشور به همین جوانها احتیاج دارد و جوان و نیروی انسانی چیزی نیست که انسان بتواند از خارج وارد کند؛ بایستی خود کشور آن را تأمین بکند. این موج #جمعیّتی یکی از امکانات است۱۳۹۷/۱/۱

ما تشکل های مردم نهاد ؛از آن آقایی که با #وعده و #وعید های دست نایافتنی و با…. #رئیس_جمهور این مملکت میشودویا ؛ #بدتر از آن ؛به شخصی که با همین شیوه؛ به مجلس میرود؛«فعلا امیدی نداریم »؛ امّا باتوجه به:

توانمندی و #ظرفیتهای_سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
و همچنین باعنایت به بیانات۱۳۹۸/۰۷/۱۰ فرمانده معظم کل قوا در دیدارمجمع عالی فرماندهان سپاه
و اینکه : #حفظ_انقلاب که بالاترین معروف است؛ از وظایف اصلی سپاه محسوب می گردد ؛«اگر جای سپاه بودیم»؛به کمک #دانشمندان_متعهد این مملکت ؛ بهترین برنامه ی عملی استفاده از این سرمایه عظیم را تهیه و به محضر #معظم_له ؛ تقدیم می نمودیم .
مجددا” تأکیدمیگردد:
چنانچه؛از #توانمندی و #اقتدارسپاه برخودار بودیم ؛ هر گز اجازه نمی دادیم اوامر لازم الاجراولازم الاطاعه ولی امر مسلمین جهان ؛با سوء مدیریت وتعلل وتأخیر مواجه گردد.

رونوشت : #مجریان طرح «مسجد پناه مردم»؛ کاروان های امر به معروف ونهی از منکر«مردم به دولت»؛ جهت استحضار واقدام لازم.

ومن الله التوفیق وعلیه التکلان

مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام (۱۳۹۸/۷/۲۲)

نشانی سایت وکانالهای مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام (پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)
به شرح ذیل میباشد:
http://mran.ir  سایت
@mran_ir  بیانیه ها و مواضع مجمع
@beha_togham_alfaraez

جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه از طریق شماره تلفن ذیل بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱