بیانیه ی«شماره۳۰۶»جناب آقای روحانی؛ این بیانات در حافظه ی تاریخ خواهد ماند. توقع نبودامروز، مجدداً درباره ی مذاکره صحبت نمایید

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای روحانی؛ این بیانات در حافظه ی تاریخ خواهد ماند.
توقع نبودامروز، مجدداً درباره ی مذاکره صحبت نمایید

رهبر معظم انقلاب؛امام خامنه ای عزیز در تاریخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ فرمودند:
بعضی‌ها تاریخ را تحریف میکنند؛ خود آمریکایی‌ها این کار را میکنند
آن سالی که بنده رئیس‌جمهور بودم و رفتم سازمان ملل، یک خبرنگار معروفِ آن روزِ آمریکا، در سازمان ملل با بنده مصاحبه کرد و شروع #اختلافات بین ایران و آمریکا را از ماجرای سفارت -لانه‌ی جاسوسی- گفت؛ گفت بله، از وقتی که جوانهای شما رفتند #سفارت را گرفتند، بین ایران و آمریکا اختلاف شد؛ این تحریفِ تاریخ است؛ قضیّه این نیست.
اختلاف بین ملّت ایران و آمریکا از بیست‌وهشتم مرداد، حتّی قبل از بیست‌وهشتم مرداد شروع شد؛ بیست‌وهشتم مرداد سال ۳۲ به اوج رسید.
آنها بودند که نامردی کردند، خباثت کردند، ملّت ایران را با کودتا دچار یک رژیم فاسدِ وابسته کردند؛شوخی نیست؛ سالهای متمادی این کشور زیر فشار رژیمِ وابسته‌ی به آمریکا دست و پا زد.
پس مبدأ مخاصمات از بیست‌وهشتم مرداد سال ۳۲ است؛ از آن وقت. البتّه قبل از آن برنامه‌هایی بود، برنامه‌های ترومن( رئیس جمهور اسبق آمریکا)
…..؛ لکن در قضیه‌ی بیست‌وهشتم مرداد دیگر همه ‌چیز روشن و واضح بود؛ آمریکایی‌ها آمدند وسط میدان و در یک کشور مستقل با یک دولتی که دولت ملّی و مردمی هم بود و به آنها اعتماد هم کرده بود –
مصدّق به آمریکایی‌ها اعتماد کرد و چوبش را خورد- آمدند در یک چنین کشوری کودتا کردند و یک رژیم فاسدِ خبیثِ ظالمِ بی‌رحمی را سرِ کار آوردند.
همان ایّام، ملّت ایران نسبت به آمریکا موضع قلبی و حقیقی گرفت.
ببینید؛ امام بزرگوار ما در سال ۴۲، یعنی ده سال بعد از ماجرای کودتای بیست‌وهشتم مرداد که این مبارزات اسلامی و مردمی شروع شده بود، گفتند که هیچ‌ کس از مردم دنیا پیش ملّت ایران منفورتر از رئیس‌جمهور آمریکا نیست؛ یعنی امام در سال ۴۲ ملّت خودش را می‌شناخت؛ یک چنین حالتی وجود داشت.


رونوشت : #مجریان طرح «مسجد، پناه مردم»؛ کاروان های امربه معروف و نهی از منکر«مردم به دولت »؛ جهت استحضار واقدام لازم.

ومن الله التوفیق وعلیه التکلان

مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام (۱۳۹۸/۰۸/۱۴)

نشانی سایت وکانالهای مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام (پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)
به شرح ذیل میباشد:
http://mran.ir سایت
@mran_ir بیانیه ها و مواضع مجمع
@beha_togham_alfaraez

جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه از طریق شماره تلفن ۶۶۶۷۷۳۳۳ – ۰۲۱ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید