اطلاعیه‌ی «شماره‌ی «۱۵۸۹»موضوع: « جهش تولید با مشارکت مردم»؛ شعار سال۱۴۰۳

موضوع: « جهش تولید با مشارکت مردم»؛ شعار سال۱۴۰۳

💯با نگاه کارشناسی می‌توان ریشه‌های مشکلات در اقتصاد کشور ر‌ا شناسایی کرد. مشکلاتی که منجر به سوء‌استفاده و شکل‌گیریِ توطئه‌‌ی جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی شده است:

💐وعده صادق؛

🌹رهبرمعظم انقلاب در تاریخ « ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ » فرمودند :

🌹«ما از تحریم صدمه دیدیم و آسیب‌هایی از تحریم به اقتصاد ما، به مسائل گوناگون ما وارد شده است… این آسیب‌ها بیشتر ناشی از وابستگی ما به نفت است مثلاً؛ یا بیشتر ناشی از عدم حضور مردم در متن میدان اقتصادی است، [یعنی] دولتی کردن اقتصاد… ما میتوانستیم در عرصه‌ی اقتصادی، دستهای گوناگون مردمی را وارد بکنیم. آن اشتباهاتی که کردیم در اوایل انقلاب که همین‌طور اصرار کردیم بر اینکه همه‌چیز بایست متعلّق و در اختیار دولت باشد … خب نتیجه‌اش همین چیزها است؛ اینها را بایستی علاج کرد.»

🌹و همچنین در تاریخ «۱۴۰۲/۰۱/۰۱» فرمودند : بر این اساس «مهم‌ترین مشکل اقتصاد ما تصدّی‌گری دولتی است. بیشترین توجّه ما در دهه‌ی ۶۰ به این مسئله بود که کلید اقتصاد کشور را به دولت بسپریم… شاید مهم‌ترین نقطه‌ضعف اقتصاد ما تصدّی‌گری افراطی دولت است. وقتی که مردم از مدیریّت اقتصادی و فعّالیّت اقتصادی کنار میمانند، کارهای بزرگ، شرکتهای مهم، تولیدهای ثروت‌ساز برای کشور در اختیار دولت قرار میگیرد و در اختیار فعّالان اقتصادی از مردم قرار نمیگیرد، همین مشکلاتی پیش می‌آید که ما امروز در اقتصادمان مشاهده میکنیم.»

🌏مجمع مردمی #پیگیری سیاست‌های کلی نظام ۱۴۰۳/۰۱/۳۱

کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)و وبگاه مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱