بیانیه ی«شماره ی ۲۱۴»ضعف یگان‌های اقتصادی کشور دشمن را به جنگ اقتصادی متقاعد کرده است

بسم الله الرحمن الرحیم

 #موضوع : ضعف یگان‌های اقتصادی کشور دشمن را به جنگ اقتصادی متقاعد کرده است
تشبیه «جنگ اقتصادی امروز به دوران دفاع مقدس » توسط یکی از مسئولین نظام ، موضوع بیانیه ی شماره ۹۳ تشکل های مردمی ولایتمدار گردید.

تحمیل جنگ #اقتصادی به ملت ایران بدین معناست که برآورد دشمن از یگان‌های #اقتصادی ما آنها را متقاعد کرده تا از این طریق به اهداف خود برسند،کما اینکه ضعف در نیروی نظامی پس از وقوع انقلاب اسلامی، صدام و پشتیبانان او را به این نتیجه رساند.

برای مبارزه با این جنگ تحمیلی در حوزه اقتصاد؛ همه ی ما باید در جبهه‌های جنگ اقتصادی حضور پیدا کنیم و نسبت خود و نقش مؤثر و حداکثری خود را تعریف و ایفاء نماییم.

آزادسازی افکار عمومی از تحلیل‌های سراپا غلطی که دشمنان داخلی و خارجی القا می‌کنند ؛یکی دیگر از خرمشهرهای پیش‌رو ست ؛دشمن بر روی نقاط ضعف و قوت ما متمرکز است و سعی در تضعیف نقاط قوت ما و ضربه از سوی نقاط ضعف ما دارد.

اینکه کشورهایی نظیر فرانسه و آمریکا ؛ باچراغ سبز داخلی در پی شکل دادن مذاکرات جدید بر سر موضوعاتی نظیر موشکی و منطقه هستند به همین خاطر است تا نقاط قوت ملت ایران را هدف قرار دهند.
باعنایت به فرمان #اقتصادمقاومتی ؛گفتمانی که ماتحت عنوان «تشکل های مردمی ولایتمدار» آن را پیگیری می‌کنیم #مطالبه_گری سپردن جبهه اقتصاد به منزله جبهه جنگ تحمیلی به دست فرماندهان جهادی وخروج از تفکرلیبرالی حاکم بر اقتصاد است

ومن الله التوفیق وعلیه التکلان

مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
نشانی سایت وکانال های مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام (پیام رسان های سروش؛ایتا؛بله)
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez