بیانیه ی«شماره ی۴۹۳»موضوع : #نفت _ #انرژی_هسته ای _ #برجام

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم 

«وَ الْمُؤْمِنُونَ وَ الْمُؤْمِناتُ بَعْضُهُمْ أوْلِیاءُ بَعْضٍ یَأمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ»

موضوع : #نفت _ #انرژی_هسته ای _ #برجام

آنهایی که به دنبال انجام وظیفه هستند ؛ متن زیر را مطالعه فرمایند :

رهبرمعظم انقلاب ۱۵ سال قبل :

یاوه ‏گوها و یاوه ‏بافها بیخود سعی نکنند این‏طور بپراکنندکه چه لزومی دارداین کاروچرادنبالش می‏کنند؟!نهاین نیازملت ایران است(انرژی هسته ای).

امروز کشورهای پیشرفته‏ ی دنیا بیشترین یا سهم مهمی از انرژی برق خودشان را از نیروگاههای هسته ا‏یی تولیدمی‏کنندنه از #نفت؛که هم سرمایه ‏ی دودزاست، و هم تمام شدنی و هم قابل تبدیلِ به چیزهای بسیار ارزشمندترازسوخت.

آنها که می‏خواهندملتهای دارای #نفت را از این موهبت محروم کنند،می‏گویند شماکه نفت دارید،دیگر به انرژی هسته ا‏یی چه نیازی دارید؟!!
مگرباید #نفت راتمام کنیم،بعددست به طرف شما حتماًدراز کنیم؟!
سرنوشت ملتها نیاز به شماست؟!!

آنهامی‏گویند #نفت رامصرف کنید،بعد دستتان که خالی شد،محتاج ماشوید؛بیاییددرِ خانه‏ ی ما.

ملت ما نمی‏خواهد این را قبول کند و ما باید به سمت انرژی هسته ای برای تولید برق برویم؛ این نیاز کشور ماست؛ باید به این راه برویم، والّا عقب‏ ماندگیهای یکی دو قرن گذشته بازهم مضاعف خواهدشدو آن وقت یک قرنِ دیگر این ملت را عقب می‏اندازند.

بنابراین رفتنِ دنبال این کار وظیفه ‏ی ملی است.
وقتی که دنبال این کارمی‏رویم،بایستی قضیه رابومی کنیم واگربومی نکنیم،بازهمان وابستگی وباز همان نیاز است.

وقتی می‏خواهیم وابسته نباشیم و کار بومی باشد، البته فشار هست.بایددرمقابل فشارها #مقاومت کرد.

آنهایی که نفهمیده علیه این فکر حرف می‏زنند، نمی‏فهمند و ملتفت نیستند که دارند به این ملت خیانت می‏کنندوهمان چیزی را که امریکا می‏خواهد، بیان می‏کنند و بر زبان می‏آورند:
چه لزومی دارد؟
چه احتیاجی داریم؟
ولش کنیم!
بله، معلوم است که آنها دلشان می‏خواهد ما هیچ چیز تولید نکنیم وغذای حاضرمان راهم ازآنها بگیریم؛ به شرطی که پول داشته باشیم.
وقتی هم نداشتیم، اگر ملت از گرسنگی بمیرند، آنها که ابایی ندارند؛چون هزارهزارمی‏کُشندو ازمردن هزارهزار و میلیون میلیون هم هیچ باکی ندارند.
.
وظیفه‏ ی ملی ما امروز این است که دنبال این فناوری و فناوری‏های مشابه، هرچه که ما را به اوج قله‏ ی علم نزدیک کند، برویم و امروز دنبال کردن آن برای ملت ماواجب است وبرای کسانی که می‏توانند،وظیفه ‏ی آنهاست تابتوانند ملت را به عزت برسانند و از وابستگی رها کنند۱۳۸۳/۰۴/۰۱٫

آری؛ فرزندان انقلاب؛ #دانشمندان_هسته_ای مادر لبیک به ندای رهبر و مقتدای خویش به فناوری بومی هسته ای رسیدند وجمعی از آنان در این راه به فیض شهادت نائل گشتند؛ و هم اکنون این مبارزه؛درسایر بخش ها و فناوری ها ی مشابه؛همچنان ادامه دارد؛امّا؛مدت هاطول خواهدکشیدکه آزادگان جهان به دنیا اعلام کنندکه استکبارجهانخوارباطرح برجامی خود؛چه نقشه های شومی برای عقب نگهداشتن ملت ایران در سر داشت؟!!!

ومن الله التوفیق وعلیه التکلان
مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام ۱۳۹۹/۰۲/۰۶

نشانی سایت وکانالهای مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام (پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)
به شرح ذیل میباشد:
http://mran.ir  سایت
@mran_ir  بیانیه ها و مواضع مجمع
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید