اطلاعیه«شماره ۷۰۴»

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم 

درس عبرت دیگری برای #مسئولین 
موضوع : #امنیت 
مقام معظم رهبری درسخنرانی تلویزیونی به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اعظم(صلّی الله علیه و آله و سلّم) و امام صادق(علیه‌الصّلاهوالسّلام)درسالروز ملّی #مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۳یعنی ۲۶روز قبل از شهادت #شهیددکترمحسن‌فخری‌زاده؛درباره ی #امنیت فرمودند :

به نظرمن درسه زمینه #مسئولین بایستی …تحرّک بهتری داشته باشند:
یکی در زمینه‌ی #اقتصاد است،
یکی در زمینه‌ی #امنیّت است،
یکی در زمینه‌ی #فرهنگ است؛
ما #مسئولین در این سه زمینه باید تلاشهایمان را افزایش بدهیم.

این‌که مشاهده می‌کنیم رهبر معظم انقلاب همواره زودتر از آن‌که دشمن طرح‌های خود را عملی کند نسبت به آن تذکر داده و مردم را از چنین طرح‌هایی آگاه کرده است، نشان از موفقیت رهبری در انجام این مسؤولیت دارد.

هشدارهای معظم له نسبت به طرح‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمن، نسبت به توطئه‌های اقتصادی دشمن در سالهای اخیر؛ بحث برجام؛نهی از مذاکره با دشمن؛ تکیه به ظرفیت های داخلی؛ بدون توجیه بودن گرانیهای اخیر؛ و. . . مصداق‌هایی از این امر است.

دشمن با تروردانشمندان ما دوهدف را دنبال میکند :
جلو #پیشرفت ما را بگیرد .
مارا نسبت به ادامه راه ناامید کند؛
امّا کورخوانده؛البته؛چراغی را خاموش میکند؛امّانمی داند به عشق خورشید؛قلبمان روشن است ؛ چرا که با آگاهی از برنامه‌های کلان دشمن و شناخت اقدامات عملیاتی آنان نیز؛ همواره برنامه‌هاواقدامات و طرح‌هایی اندیشیده‌شده و روشن دارد و همین امر باعث شده است که توطئه‌های دشمن خنثی شود.

تداوم راه امام ومقابله با تحریف و حفظ اصول مکتب او؛استکبارستیزی،شناخت دشمن وحساسیت نسبت به طرح‌های آنان‌؛دیده‌بانی نافذو رصدحرکت جبهه دشمن وخنثی کردن برنامه‌های آنان؛ مفهوم‌سازی و حرکت‌آفرینی‌،بصیرت‌دهی و راهنمایی؛ مسؤولیت پذیری و پاسخگویی‌؛ عبور دادن انقلاب از بحران‌هاو… که اگر این ویژگی‌ها نبود، ایجاد مشکل می‌کرد.
باوجوداین‌که مثالهای فراوانی در این‌زمینه وجود دارد، برای جلوگیری از تطویل متن از بیان آن‌ها خودداری می‌شود.
در نهایت بایدخاطرنشان ساخت که بانگاهی دیگرمی‌توان فعالیت‌های رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دوران رهبری ایشان را به دو دسته تقسیم کردو به ایشان عشق ورزید واز مصیبتهای پیش آمده ازقبیل شهادت حاج قاسم وشهیدعزیزمان فخری زاده و….. در تداوم راه؛ ذره ای مأیوس نگردید
چالش‌هایی که رهبری آن‌ها را مدیریت نموده است‌
فرصت‌هایی که رهبری با مدیریت خود ایجاد کرده است‌
بیان مصادیق هر یک از این دو دسته نیازمند تکرار بسیاری از موارد ذکرشده در بالاست که از تکرار آن خودداری می‌شود.
ازخداوندمتعال مسألت داریم که تا ظهورحضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف برطول عمر وتوفیقات رهبرمعظم انقلاب بیفزاید وما راقدردان این نعمت بزرگ الهی و رهرو این رهبر گرانقدر قرار دهد و توفیق انجام وظیفه در رکاب ایشان را عنایت نماید.

مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام —–شنبه _ ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)وسایت مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱