بیانیه«شماره ۶۶۸»شاخص۱۳۸:به سبکِ جهادکفایی در دفاع مقدس

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم 

زمان باقیمانده«۲۴۰»روز(در صورتیکه رئیس جمهور فعلی #عزل نشود)

شرایط لازم برای نامزدی ریاست جمهوری

شاخص۱۳۸:به سبکِ #جهادکفایی در دفاع مقدس 

ما #رئیس‌جمهوری می خواهیم که :
کشور را به سبک مدیریت #مردان جهاد خود کفایی اداره کند 

مگر در جهاد خود کفایی؛ جه اتفاقی رخ داده است که امروز؛ همه به آن افتخار میکنند ؟!!
این داستان نیست؛ این واقعیت است 
به این مقایسه عینی #درد ناک توجه فرمایید
ما از ابتدای انقلاب یک صنایع دفاعی داشتیم که :
عین #صنایع فعلی ما بود
یعنی #وابستگی مواد و تجهیزاتش به خارج بود.
صرفاً یک‌سری فرایندهای ساخت داشت و محصولات ساده را تولید می‌کرد
منتها وقتی جنگ شروع شد خروجی آن‌ها کفاف جنگ را نمی‌داد.
بنابراین #سپاه با امکانات بومی، بدون اینکه تجهیزات خاصی را وارد کند، از بدنه‌ی کشور استفاده کرد و محصولات را مشابه‌سازی کرد و جنگ را پشتیبانی کرد

وقتی شما از یک کشوری فناوری وارد می‌کنید، آن کشور می‌گوید با این ماشین‌آلات و تجهیزاتی که من می‌گویم و با این مواد اوّلیه که از کشور من تأمین می‌شود باید این کار را انجام دهید.
وقتی که انقلاب شد تقریباً ما در همه‌ی تعمیرات دچار مشکل شدیم، ولی یک راه‌حل دیگری هم بود که آیا ما می‌توانیم همین کار را با امکانات بومی، با مواد بومی و با فناوری بومی انجام دهیم؟

بنابراین اوّلین تحول در جنگ موقعی اتفاق افتاد که ما توانستیم آن چیزی را که از خارج، قبل از انقلاب وارد کردیم را در داخل با امکانات بومی، بومی‌سازی کنیم و به‌صورت گسترده از کل بدنه‌ی کشور و استعدادهای کشور استفاده کنیم و تیراژش را به آن حدی برسانیم که جنگ مورد نیازش بود..

 بعد که در جنگ، شهرهای ما را با موشک زدند؛ به‌دنبال این قضیه، رفتیم سراغ محصولات پیشرفته‌تر و شروع به ساختن کردیم که به‌نوعی #صنایع موشکی شکل گرفت و الان در عالی‌ترین حالتش است.
جوانان ما برای هر مورد خاص و هر مأموریت خاص می‌توانند طراحی کنند و محصولی را عرضه کنند که این عالی‌ترین سطح در #صنایع دفاعی در کل جهان حساب می‌شود.

به مصداق دیگری اشاره میکنیم:
 ما قبل از انقلاب یک کارخانه‌ی ساخت راکت‌های کاتیوشا داشتیم که آن را وارد کرده بودند و کل ساختمان را ساخته بودند و تجهیزات آورده بودند، منتها از آن موشک بیرون نمی‌آمد.
اوّلین کاری که نیروهای جهاد دانشگاهی کردند این بود که مطالعه کردند و این کارخانه را راه‌اندازی کردند.
بعد از این، بُرد کاتیوشا بود که بیست کیلومتر بود و ما در جنگ شهرها نیاز داشتیم که بُردش را به بالای هشتاد کیلومتر برسانیم. در اینجا بر مبنای دانشی که در این مجموعه بود شروع به طراحی کردند و اوّلین راکت‌هایی که بُردش هشتاد کیلومتر به بالا بود را ساختند و این همین‌طوری ادامه پیدا کرد تا امروز.

مصداق دیگر آن؛ در نیروی هوایی ارتش اتفاق افتاد 

 بسیاری از مهندسان هواپیما در آن روزهای آغازین جنگ تحمیلی می‌گفتند که #اف‌چهارده‌های تامکت ما بیش از یکی دو هفته نمی‌توانند پرواز کنند یا بعضی‌ها اعتقاد داشتند که #اف‌پنچ یا #اف‌چهارهای ما بیشتر از یک ماه نمی‌توانند پرواز کنند. امّا بسیاری معتقدند که همین جریان #جهاد خودکفایی باعث شد که این هواپیماها سرپا بمانند و بتوانند پرواز کنند

 جهاد خودکفایی حداقل در بخش هوایی سه کار انجام داد:
در گام اوّل آدم‌هایی را پرورش داد که جایگزین نیروهای آمریکایی شوند؛ یعنی آدم‌هایی که صرفاً کار اپراتوری می‌کردند، سطح دانششان را اضافه کرد که بتوانند تسلط به محصول داشته باشند
در گام دوم برای اینکه قطعات به‌روزرسانی شوند، یک‌سری قطعات می‌خواستند؛ اوّل قطعات تندمصرف را شروع به ساختن کردند و بعد قطعات حیاتی‌تر را ساختند. .
در گام سوم؛ سیستم‌ها باید به‌روزرسازی می‌شد که نهایتاً به ساخت هواپیما رسیدند.

بنا براین ؛مشخص گردیدکه کشوربه چه نوع رئیس جمهوری نیازمنداست؟!!

برای انتخاب یک #رئیس‌جمهورمقتدروولایتمدار و منتقم خون شهیدحاج قاسم #سلیمانی ؛بایددر ۲۴۰ روز باقیمانده تاانتخابات ۱۴۰۰، #مطالبه‌گرِ اجرای #سیاستهای‌کلی‌انتخابات از مجلس وشورای نگهبان ؛ باشیم .

پیگیری تاحصول نتیجه ازطریق تماس با
 شورای نگهبان ۶۶۴۰۱۰۱۲-۰۲۱
مجلس شورای اسلامی ۳۹۹۳۱-۰۲۱

مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام——سه شنبه ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
نشانی سایت وکانالهای مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام (پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)
به شرح ذیل میباشد:
http://mran.ir  سایت
@mran_ir  بیانیه ها و مواضع مجمع
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه از طریق شماره تلفن ذیل بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱