بیانیه«شماره ۷۷۸» موضوع :پیگیری سیاستهای کلی « اصل ۴۴ قانون اساسی »

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم 

موضوع : #پیگیری سیاستهای کلی « اصل ۴۴ قانون اساسی »
در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی؛ سیاستهای فوق؛در تاریخ ۱۳۸۴/۰۳/۰۱؛ ازسوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عنوان راهنمای دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و نظارتی، ابلاغ و خط مشی و جهت‌گیری نظام در این خصوص تعیین گردیده است؛
باعنایت به مفاد این ابلاغیه؛ از #صداوسیما می خواهیم که بادعوت از #کارشناسان خبره؛ عملکرد #قوه ی مجریه و #قوه‌ی‌قضاییه و #قوه ی مقننه رادر این زمینه به اطلاع عموم برسانند.

قسمت اول :
آیا؛ با گذشت «۱۵سال» از این ابلاغیه؛ مسئولین در جهت شتاب بخشیدن به رشد اقتصاد ملی حرکت کرده اند؟!!.
آیا؛ با گذشت «۱۵سال» از این ابلاغیه؛ مسئولین در جهت گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به‌منظور تأمین عدالت اجتماعی اقدام کرده اند؟!!.
آیا؛ با گذشت «۱۵سال» از این ابلاغیه؛ مسئولین در جهت ارتقاء کارآیی بنگاههای اقتصادی، و بهره‌وری منابع مادی و انسانی و فناوری؛ تلاش لازم را داشته اند؟!!.
آیا؛ با گذشت «۱۵سال» از این ابلاغیه؛ – مسئولین در جهت افزایش رقابت‌پذیری در اقتصاد ملی حرکت کرده اند؟!!.
آیا؛ با گذشت «۱۵سال» از این ابلاغیه؛ – مسئولین در جهت افزایش سهم بخشهای خصوصی و تعاونی در اقتصاد ملی؛ اقدام نموده اند؟!!.
آیا؛ با گذشت «۱۵سال» از این ابلاغیه؛ – مسئولین در جهت کاستن از بار مالی و مدیریتی دولت در تصدی فعالیتهای اقتصادی حرکت قابل قبولی داشته اند؟!!.
آیا؛ با گذشت «۱۵سال» از این ابلاغیه؛ – مسئولین در جهت افزایش سطح عمومی اشتغال؛ به وظیفه عمل کرده اند؟!!
آیا؛ با گذشت «۱۵سال» از این ابلاغیه؛ – مسئولین در جهت تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوار‌ها مؤثر بوده اند؟!!.

نکته« ۱» :
موضوع حائز اهمیت:
 #صداوسیما موظف است؛ علاوه بر #پیگیری مطلب فوق؛یکی دیگر از سیاستهای کلی بسیارمهم وکلیدی نظام؛که در تاریخ ۱۳۷۷/۰۷/۱۱ یعنی ۲۲ سال قبل توسط #رهبرمعظم‌انقلاب اسلامی ابلاغ شده و تاکنون به سرانجام نرسیده است را؛از #دولت پیگیری نموده و نتیجه را به اطلاع عموم برساندو آن :
 راه‌اندازی #شبکه‌ی_ملی_اطلاعات («ایجاد پایگاه ملی ایرانیان با اتصالِ پایگاه‌های مختلف اطلاعاتی به یکدیگر»)است 

نکته«۲» :
درس عبرت :
کسانی که در طول این «۲۲» سال؛ در راه اندازی این شبکه؛ #تعلل وتأخر و #ترک فعل داشته و از این بابت #خسارتهای جبران ناپذیری به کشور تحمیل نموده اند؛باید #محاکمه وبه سزای اعمال خود برسند

پیگیری وتماس با #صداوسیما؛ تاحصول نتیجه ازطریق شماره _ ۱۶۲

سه شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام
کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)وسایت مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱