خبرکوتاه است وباور نکردنی! به بهانه افتتاح ستاد انتخابات در ایلام ، مجری مراسم ، تحت عنوان نامه ای (از روی بی ادبی ،جهالت وگستاخی )،خطاب به محضر آقا امام رضا (علیه السلام) .امام معصوم را با عبارت “ای مرد حسابی “مخاطب قرار داده و شروع به گستاخی کردن می نماید .

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: برخی مسئولان می‌گفتند برجام سایه جنگ را از سر ملت دور کرد؛ این دروغ و توهین است.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن شفیع‌زاده و شهدای توپخانه سپاه ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان ر سیل آذربایجان، گفت: از مسئولین، علما و مردم قدرشناس و غیرتمند تبریز و خطه آذربایجان که چنین مجلس با شکوهی را پس از سی سال از شهادت برادر عزیز شهید حسن شفیع‌زاده برگزار کردند، تشکر می‌کنم؛ این نشان از زنده بودن راه و یاد شهدا، مسیر ولایتمداری و زنده بودن روح سلحشوری است.

وی افزود: بی‌شک آنچه که امروز ما در منطقه به عنوان جزیره ثبات و امنیت شاهد هستیم، همه موفقیت‌ها، نشانه این قدردانی و قدرشناسی این ملت بزرگ ایران از شهداست.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه فرهنگ سلحشوری و وفای به عهد آرمان‌های امام راحل هنوز زنده است و امروز در جای‌جای کشور اسلامی شاهد این‌گونه مجالس باطراوت هستیم، تصریح کرد: تا زمانی که این سیره و روش وجود دارد، این انقلاب و این کشور آسیب‌پذیر نخواهد بود.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: در دورانی شهید شفیع‌زاده بزرگ و شهدای همرزم ایشان چون باکری‌ها و خرازی‌ها و شهید مقدم و کاظمی‌ها توانستند توطئه‌های عظیم غرب و شرق و کشورهای مرتجع منطقه را با یکپارچگی پاسخ بدهند و توانستند کاری کنند که یک مترمربع از کشور جدا نشود و توطئه‌ها را از اول انقلاب ناکام گذاشتند که هنوز زوایای بسیار زیادی از این حادثه برای مردم بازگو نشد.

وی اضافه کرد: جنگی که در ماه‌های اول پیروزی انقلاب که هنوز پایه‌های نظام ما ثابت نشده و هنوز چهارچوب نظام استقامت لازم را پیدا نکرده، نه فقط عراق که حمایت کشورهای اروپایی و بلوک شرق و غرب یکپارچه در مقابل ما صف‌آرایی کردند، آن روز دشمنان می‌خواستند کشور، ملت و نظام ما را با شکست مواجه کنند، آنها نتوانستند به اهداف‌شان برسند و یک متر از کشور ما را جدا کنند و به هیچ یک از اهداف‌شان برسند، بلکه این تهدیدات توسط فرماندهان و مدیران مثل شهید شفیع‌زاده تبدیل به فرصت شد.فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، تأکید کرد: ما اگر دقیق بررسی کنیم، می‌بینیم که عناصر اصلی پیروزی ما در جنگ، سه پایه اصلی رهبری حکیمانه امام، انسجام مردم ایران که همه پای کار بودند، چه در جبهه، چه در اعزام و چه در پشتیبانی و سوم وجود فرماندهانی از جنس شفیع‌زاده بوده است؛ این سه ضلع مثلث باعث شد ما در جنگ تحمیلی پیروز شویم و بر دشمن غلبه کنیم.

سردار حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه ما در آن شرایط، تحریم تسلیحاتی بودیم، اظهارداشت: وضعیت ارتش وضعیت مناسبی نبود، سپاه وارد جبهه‌ها شد، ما با انواع توطئه‌ها مواجه بودیم و در پشت جبهه منافقین هم توسط غرب حمایت می‌شدند و هر روز ترور و انفجار از کاسب و بازاری گرفته تا نماینده مجلس و … را شاهد بودیم.

وی با اشاره به تقدیم ۱۷ هزار شهید توسط توپخانه سپاه به نظام و انقلاب، گفت: مسائل ناامنی مرزها، مشکلاتی بود که دشمنان به آن در آن دوران دامن می‌زدند، ما اگر قرار بود فقط با عراق بجنگیم، فقط در دو سال اول، مسئله عراق حل شده بود و نباید به ۸ سال طول می‌انجامید؛ ما یک ائتلافی را در روبه‌رو داشتیم که اگر نبود مدیریت، ایثار و حماسه‌آفرینی امثال شفیع‌زاده‌ها در میان باشد، قطعاً شکست خورده و امروز به جای عزت، باید ذلت را تحمل می‌کردیم.فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه حضور هر یگان و دسته برای ما تجربه گران‌سنگی بود، گفت: دهه اول دشمنان ما شکست خوردند، دهه‌های بعدی مسئله جنگ برای آمریکا کارآیی نداشت؛ هر چند صحبت از حمله بارها بود، اما آنچه که بنده به عنوان سرباز کوچک ملت با احاطه اطلاعاتی از آن مطلع هستم، آنها هیچ‌گاه مسئله جنگ در دهه‌های دوم و سوم و چهارم را مطرح نکردند، آنها مسئله قدرت هوشمند را طراحی کردند.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه آمریکایی‌ها در برابر ملت ایران با جنگ نظامی نتوانستند پیروز شوند، افزود: آنها دیدند در زمان جنگ نه تنها ملت چیزی را از دست نداد، بلکه در پایان جنگ آن روزی که با دست خالی رفتند، حالا با یگان‌ها، تیپ‌ها و لشکرها دارند خارج می‌شوند.

وی اضافه کرد: رزمندگان ما در آن دوران نمی‌دانستند که توپ چیست، حالا با گردان‌های توپخانه بیرون آمدند، در ابتدای جنگ نمی‌دانستیم موشک چیست، در آخر جنگ، تیپ‌های موشکی و یگان‌های پیاده و مکانیزه داشتیم، این‌ها را از چه چیزی توانستیم به دست بیاوریم؟ ما این‌ها را از غنیمت‌های جنگی به‌دست آوردیم.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: ما در جنگ ندیدیم که شفیع‌زاده و امثال وی نگاه‌شان به بیرون مرزها باشد، نگاه آنها به پشت جبهه‌های دشمن بود. چرا؟، چون ما این امکانات را می‌خواستیم از عراقی‌ها به دست بیاوریم، مدیریت شفیع‌زاده، شهید مقدم و باکری‌ها تهدید را به فرصت تبدیل کرد و دست پر از جنگ بیرون آمدیم، آنها فهمیدند که با این ملت نمی‌شود جنگید و آمدند نقشه را عوض کردند.