بیانیه ی «شماره۱۰۰۹»موضوع: رحلت پیامبراکرم صلی الله علیه وآله وسلم

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم 
امروز روزِ بسیار مهمّی است.
،
زیرا مصادف است با رحلت نبیّ اکرم (صلوات‌الله‌علیه)،که یکی از حوادث بسیار مهمّ و تعیین‌کننده‌ی تاریخ اسلام بود و با خصوصیّاتی که این رحلت و درگذشت تاریخی و مؤثّر و تعیین‌کننده داشت، میتوان گفت که مسیر تاریخ اسلام و سرنوشت امّت اسلامی با شرایط و ظروف خاصّ این درگذشت، شکل خاصّ خودش را پیدا کرد.

شخصیّت رسول‌ اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)یک شخصیّت بسیار عظیم، دارای دامنه‌های گوناگون و ابعاد مختلف و در هر بُعد، [دارای] یک درس بزرگ برای جامعه‌ی ما و برای امروز ما و برای تربیتِ شخصیِ ما و برای اداره‌ی اجتماعیِ ما است.

امیدواریم که خدای متعال به ما این توفیق را بدهد که از زندگی پیغمبر عظیم‌الشّأن اسلام،درس بگیریم و هم در عمل فردی‌مان بتوانیم طبق همان الگویی که پیغمبر با زندگیِ خودش به ما نشان داده خودمان را بسازیم و هم در زندگی اجتماعی‌مان، در حرکتمان، در مبارزه‌مان، در برخوردمان با موانع، در تعقیب آرمانها و هدفهای بزرگ، به همان سبک و همان شیوه عمل بکنیم و پیش برویم.

و همچنین مصادف است با شهادت سبط اکبر، امام مجتبیٰ (علیه الصّلاه و السّلام) ، که آن‌ هم در تاریخ اسلام یک مقطع و یک فصل قابل توجّه و مهمّی است.

بنابراین؛ سالروز ارتحال جانسوز پیامبر اسلام(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه الصّلاه و السّلام) ، را به دنیای بشریت تسلیت می گوییم.

مجمع پیگیری مردمی سیاستهای کلی نظام _۱۴۰۰/۰۷/۱۳

کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)وسایت مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱