اطلاعیه ی « شماره ی۱۵۰۷»ادامه ی وظایف کارگروه« #انرژی »،

?بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم ?
اگر میخواهیم :
✅در آینده #نسل قابل قبول و مورد اعتمادی داشته باشیم؛
✅واکنون از تمامی مشکلات و موانع پیش رو با موفّقیت عبور کنیم؛

❌ باید‼️

? #فرامین و #تدابیر رهبر معظم انقلاب و همچنین #سیاستهای کلی نظام که از سوی معظم له ابلاغ گردیده است را با تشکیل کارگروه های تخصصی، به ویژه در بحث خانواده پیگیری کنیم تا اجرایی شود؛

?خانواده ای که #اسلامی و قرآنی باشد؛
?خانواده ای که در کلیه ی امور #محور باشد؛
?خانواده ای که واحد #بنیادی و سنگ بنای جامعه اسلامی وکانون رشدوتعالی انسان و پشتوانه سلامت وبالندگی و #اقتدارواعتلای معنوی کشور گردد .

⬅️که درهمین راستا؛ برابرچرخه ی بالا ☝?دراطلاعیه ی «۱۲۴۳» ؛به اثرگذاری«۱۰»سیاست کلی برتشکیل یک خانواده ی در طراز جمهوری اسلامی اشاره شد،

⬅️واینک اثرگذاری«۲۸»سیاست کلی دیگر روی خانواده؛ ازجمله سیاست‌های کلی #انرژی (مستقر درحلقه ی بیرونی)را به شرح ذیل مورد بررسی قرار میدهیم:

?بقیه ی وظایف کارگروه« #انرژی »،

?ب‌ ـ سیاستهای‌ کلی‌ سایر منابع‌ انرژی‌ :

?️۱ ـ ایجاد تنوع‌ در منابع‌ انرژی‌ کشور و استفاده‌ از آن‌ با رعایت‌ مسائل‌ زیست‌ محیطی‌ و تلاش‌ برای‌ افزایش‌ سهم‌ انرژیهای‌ تجدیدپذیر با اولویت‌ انرژیهای‌ آبی‌.

?️۲ ـ تلاش‌ برای‌ کسب‌ فن‌آوری‌ و دانش‌ هسته‌ای‌ و ایجاد نیروگاههای‌ هسته‌ای‌ به‌ منظور تأمین‌ سهمی‌ از انرژی‌ کشور و تربیت‌ نیروهای‌ متخصص‌.

?️۳ ـ گسترش‌ فعالیتهای‌ پژوهشی‌ و تحقیقاتی‌ در امور انرژیهای‌ گداخت‌ هسته‌ای‌ و مشارکت‌ و همکاری‌ علمی‌ و تخصصی‌ در این‌ زمینه‌.

?️۴ ـ تلاش‌ برای‌ کسب‌ فن‌آوری‌ و دانش‌ فنی‌ انرژیهای‌ نو و ایجاد نیروگاهها از قبیل‌ : با دی‌ و خورشیدی‌ و پیلهای‌ سوختی‌ و زمین‌ گرمایی‌ در کشور.

?مجمع مردمی #پیگیری سیاستهای کلی نظام۱۴۰۱/۱۱/۱۶
کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)و وبگاه مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱