اطلاعیه ی«شماره ی۱۶۸۸»موضوع : #حجاب(آنچه را که ما برای زن عرضه میکنیم، چیزی است که هیچ انسان اندیشمند با انصافی نمیتواند منکر شود)قسمت ۴۰:

❌ببینید«حدود ۳۱ سال قبل»

❤️رهبر بهتر از جانمان، چه فرموده اند ؟!!

🌹 ما؛ زن را :

✅به عفّت،
✅به عصمت،
✅به حجاب،
✅به عدم اختلاط بی حد و مرز میان زن و مرد،
✅به حفظ کرامت انسانی،
✅به آرایش نکردن در مقابل مرد بیگانه دعوت میکنیم.
⁉️این بد است؟!!
✅ این کرامت زن مسلمان است.

💥 آنهایی که زن را تشویق میکنند که خود را به گونه‌ای آرایش دهد که مردان کوچه و بازار به او نگاه کنند و غرایز شهوانی خودشان را ارضا کنند، باید از خودشان دفاع کنند که چرا زن را تا این حد پایین می‌آورند و تذلیل میکنند!؟ آنها باید جواب بدهند.

💐فرهنگ ما، فرهنگی است که انسانهای والا و اندیشمند غرب هم آن را میپسندند و رفتارشان همین‌طور است.

💥دنیای استکبارىِ سرشار از جاهلیّت، در اشتباه است که خیال میکند ارزش و اعتبار زن به این است که خود را در چشم مردان آرایش کند تا چشمهای هرزه به او نگاه کنند و از او تمتّع گیرند و او را تحسین نمایند.

💥بساط آن‌چیزی که امروز به‌عنوان «آزادی زن» در دنیا و از سوی فرهنگ منحطّ غربی پهن‌شده‌است، برپایه این است که زن را در معرض دید مرد قرار دهند تا از او تمتّعات جنسی ببرند. مردان از آنها لذّت ببرند و زنها وسیله التذاذ مردان شوند. این، آزادی زن است؟!!

💥کسانی که در دنیای جاهل و غافل و گمراه تمدّن غربی ادّعا میکنند طرفدار حقوق بشرند، در حقیقت ستمگران به زن هستند. زن را به چشم یک انسان والا نگاه کنید، تا معلوم شود که تکامل و حق او و آزادی او چیست؟!!

💐زن را به‌عنوان موجودی که میتواند مایه‌ای برای صلاح جامعه با پرورش انسانهای والا شود نگاه‌کنید، تا معلوم شود که حقّ زن چیست و آزادی او چگونه است؟!!

💐زن را به چشم آن عنصر اصلی تشکیل خانواده در نظر بگیرید (که خانواده اگرچه از مرد و زن تشکیل میشود و هر دو در تشکیل خانواده و موجودیت آن مؤثّرند، اما آسایش فضای خانواده، آرامش و سکونتی که در فضای خانه است، به برکت زن و طبیعت زنانه است)؛ با این چشم به زن نگاه‌کنند تا معلوم شود که او چگونه کمال پیدامیکند و حقوقش در چیست؟!!.
(بخشی از بیانات معظم له در دیدار جمعی از زنان _ ۱۳۷۱/۰۹/۲۵ )

👌ملاحظات :

👈این سوابق جهت برنامه ریزی بهتر کار گروه های تخصصی «مجامع استانی» برای رسیدن به یک راه حل اساسی؛ گرد آوری و ابلاغ میگردد.

🌸مجمع مردمی #پیگیری سیاستهای کلی نظام۱۴۰۲/۰۱/۱۸

کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)و وبگاه مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱