اطلاعیه ی«شماره ۱۹۵۹»برابرقانون غدیرودرنظام مقدس ولایی جمهوری اسلامی ایران؛موظف به تشکیل دولت اسلامی(به معنای واقعی کلمه)بوده ایم :

🌸برابر قانون غدیر و در نظام مقدس ولایی جمهوری اسلامی ایران؛

💯موظف به تشکیل دولت اسلامی(به معنای واقعی کلمه)؛ بوده ایم :

💐چرا که : مسئولیت و تعهد دولت اسلامی این است که :

🌸جامعه‌ی اسلامی را تحقق ببخشد،

❌اگر ولایت اسلامی باشد، زندگی زیر سایه امیرالمؤمنین، برای همه حاصل خواهد شد – برای مؤمن، برای …….. این طور نیست که در آن، فقط آدمهای پرهیزکار، راحت باشند، غیر پرهیزکار هم از امنیت آن محیط، از مساوات، از عدالت و از آرامش معنوی در آن محیط، استفاده میکند. اگر حکومت الهی نشد، جامعه، جامعه تبعیض‌آمیز است.

⛔️نبایدناامید باشیم؛ امّا باید با پیگیری تدابیر _ فرامین و سیاست های کلی ابلاغی از سوی رهبر بهتر از جانمان و اطاعت از معظم له؛ کوتاهی های صورت گرفته را جبران کنیم ؛ وانگهی :

✅ولایت امیرالمؤمنین، تمسّک به ولایت و قدردانی از رهبر معظم انقلاب، این است .

💯باید اینها را در خودمان زنده کنیم، باید این خطوط اساسی را مجسّم کنیم.

❤️«بیننا و بین اللَّه» در این زمان که رهبر بهتر از جانمان را میبینیم که ایشان امتحان دشوار حاکمیت را در سخت‌ترین دورانها داده اند – ما ایشان را در مقایسه با آن الگوی اصل، انصافاً بهترین و نزدیکترین کس یافتیم.

⛔️نمیخواهیم بگوییم که رهبرما مثل امیرالمؤمنین علیه‌الصّلاهوالسّلام هستند؛ نه؛ زیرا که آن حضرت به اصحاب نزدیک خود هم میفرمود: «انّکم لا تقدرون علی ذلک» شما نمیتوانید مثل من عمل کنید.

🌹ولی با خصوصیات بشری و نداشتن عصمت، انصافاً ما رهبر بزرگوار خودمان را نزدیکترین آدم به آن الگو می بینیم.

✅خدا را شکر میکنیم که ما این نمونه را از نزدیک دیدیم. اگر ما این عزیز را ندیده بودیم و بعدها داستانهای او را برای ما نقل میکردند، درست برایمان قابل فهم نبود؛ اما ما او را از نزدیک میبینیم .

✅کار اصلی این است که ما خودمان را به این الگو نزدیک کنیم. امیدواریم خدای متعال به همه توفیق دهد که بتوانیم این قدمهای بزرگ را در تحوّل خودمان و ان‌شاءاللَّه در خودسازی که منشأ برکات بزرگی برای این کشور و برای این ملت و برای همه دنیای اسلام خواهد شد، انجام دهیم.

⬅️ ادامه دارد. . . . . .

🌸مجمع مردمی #پیگیری سیاستهای کلی نظام۱۴۰۲/۰۴/۱۹

کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)و وبگاه مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱