اطلاعیه ی «شماره ی۱۱۸۹»«۱۸۸» روز دیگر؛⁉️به چه کسی رأی می دهیم؟!!

❤️رهبر معظم انقلاب در تاریخ «۱۳۹۴/۱۲/۰۵» فرموده اند :

✅مسئله‌ی اقتصاد درون‌زا را ما مطرح کردیم؛ مردم مجلسی میخواهند که برای اقتصاد درون‌زا، به معنای واقعی کلمه وقت‌گذاری کند، ریل‌گذاری کند و دولت موظّف بشود بر اساس این حرکت بکند؛ آنچه مردم میخواهند اینها است.

❌بنا براین؛ به کسی رأی می دهیم که بداند :
⁉️مردم چه میخواهند؟!!

❌قطعا” یکی دیگر از مطالبات مردم؛ مبارزه با مواد مخدر است‼️

⬅️که در این رابطه «۱۷سال قبل؛ یعنی در تاریخ ۱۳۸۵/۰۷/۱۰»سیاست‌های کلی مبارزه با مواد مخدر ابلاغ گردیده است‼️

❤️گویا رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ چنین روز هایی را پیش بینی کرده بودند که : در هنگام ابلاغ این سیاست ها؛ خطاب به رؤسای محترم قوای سه‌گانه‌ی جمهوری اسلامی ایران فرمودند :

⬅️سیاست‌های کلی در باب مواد مخدر، نهایی و ابلاغ گردید؛ ولی این نگرانی همچنان باقی است که دست‌اندرکاران، بلای بزرگ و تهدید عظیمی را که از این سو متوجه کشور است، به درستی برآورد نکنند و باز هم مشکلات بر روی هم متراکم شود. لذا از آقایان محترم انتظار می‌رود که هرکدام سهم دستگاه خود در اجرایی کردن این سیاست‌ها را با سرعت و قاطعیت و بدون فوت وقت به مرحله‌ی عمل برسانند.

👌مردم مجلسی میخواهند که برای این سیاست ها، به معنای واقعی کلمه وقت‌گذاری کند، ریل‌گذاری کند و قوای مجریه و قضاییه موظّف بشوند بر اساس این حرکت بکنند؛ آنچه مردم دراین رابطه میخواهند؛ اینها است :

⬅️۱- مبارزه فراگیر و قاطع علیه کلیه فعالیت‌ها و اقدامات غیرقانونی مرتبط با مواد مخدر و روان‌گردان و پیش‌سازهای آن‌ها از قبیل کشت، تولید، ورود، صدور، نگهداری و عرضه مواد.

۲- تقویت، توسعه، تجهیز و استفاده فراگیر از امکانات اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و قضایی برای شناسایی و تعقیب و انهدام شبکه‌ها و مقابله با عوامل اصلی داخلی و بین‌المللی مرتبط با مواد مخدر و روان‌گردان و پیش‌سازهای آن‌ها.

۳- تقویت، تجهیز و توسعه یگان‌ها و مکانیزه کردن سامانه‌های کنترلی و تمرکز اطلاعات به منظور کنترل مرزها و مبادی ورودی کشور و جلوگیری از اقدامات غیرقانونی مرتبط با مواد مخدر و روان‌گردان و پیش‌سازهای آن‌ها و تقویت ساختار تخصصی مبارزه با مواد مخدر در نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط.

❌بقیه در اطلاعیه های بعدی

🌸مجمع مردمی #پیگیری سیاستهای کلی نظام۱۴۰۲/۰۶/۰۳

کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)و وبگاه مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱