اطلاعیه‌ی «شماره ی۱۳۲۸»موضوع: به چه کسی رأی خواهیم داد؟!!«۵۹» روز دیگر در انتخابات شرکت می‌کنیم و به دنبال تشکیل مجلسی هستیم که:

موضوع: به چه کسی رأی خواهیم داد؟!!

•◇«۵۹» روز دیگر در #انتخابات شرکت می‌کنیم و به دنبال تشکیل مجلسی هستیم که:

👈 ۱ توان قانون گذاری بر اساس سیاست‌های کلی نظام « #قانونگذاری» را؛ داشته باشد؛

👈 ۲ _ و همچنین توان نظارت بر #اجرای_قانون را؛

❌۳ _ و بداند که:

•◇وقتی پیش‌بینی‌پذیری از اقتصاد کشور سلب شد، انگیزه سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری کاهش پیدا می‌کند و رشد اقتصادی کم می‌شود. یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی که این پیش‌بینی‌پذیری‌ها را مخدوش می‌کند «تورم» است.

•◇وقتی «تورم» در اقتصاد کشور وجود دارد و به تلاطم‌های قیمتی یا نوسانات شدید قیمت ارز دامن می‌زند؛ در چنین شرایطی هر آن ممکن است دولت برای کنترل این نوسانات اقداماتی انجام دهد که از قبل؛ از سوی فعال اقتصادی پیش‌بینی‌نشده بوده و اختلالی که تحت عنوان پیش‌بینی‌ناپذیری اقتصاد از آن یاد می‌کنیم به وجود می‌آید.

•◇پس پیش‌زمینه یا شرط لازم برای سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی در کشور پیش‌بینی‌پذیری است و شرط لازم برای پیش‌بینی‌پذیر بودن اقتصاد کاهش «تورم و کنترل و مهار تورم» و از این طریق کنترل نوسانات ارزی است.

•◇نه‌تنها مبانی نظری این مقوله را تأیید می‌کند، بلکه شواهد تجربی نیز این را نشان می‌دهد؛ یعنی چه در کشور ما و چه در سایر کشورها وقتی بررسی می‌کنیم، می‌بینیم در شرایطی که نرخ‌های «تورم» کاهش پیدا کرده و در اقتصاد کشور ثباتی ایجاد شده، زمینه برای رشد اقتصادی هم فراهم‌شده و کشورها رشد اقتصادی خود را در نرخ‌های بالاتری دنبال کرده‌اند.

▪️مجمع مردمی #پیگیری سیاست‌های کلی نظام۱۴۰۲/۱۰/۱۱

کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)و وبگاه مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱