اطلاعیه‌ی «شماره ی۱۳۴۵»موضوع: به چه کسی رأی خواهیم داد؟!!

موضوع: به چه کسی رأی خواهیم داد؟!!

•◇«۵۳» روز دیگر در #انتخابات شرکت می‌کنیم و به دنبال تشکیل مجلسی هستیم که:

👈مسئولیت قانون‌گذاری و نظارت در چارچوب قانون اساسی را بپذیرد و خارج از این قوانین عمل نکند, به عنوان مثال:

👈قرار است رابطه نفت با دولت در برنامه هفتم شفاف‌سازی و زیرساخت‌های لازم برای تبدیل میزان قابل توجهی نفت به فرآوردههای نفتی (به جای خام فروشی) ایجاد گرددو همچنین، فرآیند حمل و نقل این میزان نفت به داخل نیز شفاف سازی و نرخ‌گذاری و سرمایه‌‌گذاری آن مشخص گردد؛ که با این اقدام، علاوه بر بهبود پالایشگاه‌ها، به ایجاد عدالت در جامعه کمک شود.

👈سهم مردم از تحویل نفت به داخل، باید با عدالت همراه باشد تا همه مردم بتوانند از ثروت این منابع بهره‌مند گردند؛

👈با افزایش تولید و سرمایه‌گذاری مبتنی بر تولید، پایه پولی کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه، تورم نیز کاهش می‌یابد. تورم زمانی حاصل می‌شود که تولید کاهش پیدا کرده و نقدینگی افزایش پیدا کند. برای کاهش تورم، نیاز است که نقدینگی در تولید مورد استفاده قرار گیرد و بورس و بازار سرمایه به دلالی‌های بانک‌ها منتهی نشود، بلکه بازار سرمایه به معنای واقعی در اختیار مردم باشد و سرمایه‌گذاری از طریق مردم انجام گیرد تا مردم از طریق سرمایه‌گذاری‌های خود، بازار سرمایه را تحریک کرده و باعث افزایش تولید شوند.

👈با این روش، بازار سهام به مثابه یک موتور برای افزایش تولید عمل کرده و مشکل تولید نخواهد بود. بانک‌ها نباید سعی در دلالی کردن و به‌دست گرفتن بازار سرمایه کنند و همه باید تلاش نمایند تا نقدینگی به سمت تولید سوق داده شود.

👈با این تدابیر، سرمایه‌گذاری و نقدینگی کشور به سمت تولید هدایت می‌شود و بهترین شرایط را برای کاهش تورم، افزایش تولید و صادرات، رقابت با تولیدات خارجی بهتر و همچنین کاهش واردات و ایجاد تقاضای داخلی ایجاد خواهد کرد. برای رسیدن به این هدف‌ها، همه؛ به ویژه #مجلس؛ باید به نحو مناسبی در جهت اجرای این بسته‌ها تلاش کنند و آن‌ها را با همزمانی و هماهنگی اجرا نمایند.

❌این بحث ادامه دارد …..

▪️مجمع مردمی #پیگیری سیاست‌های کلی نظام۱۴۰۲/۱۰/۱۷

کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)و وبگاه مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱