اطلاعیه‌ی «شماره ی۱۳۷۲»موضوع: انتخابات؛ «۴۰» روز دیگر:

موضوع: انتخابات؛

•◇«۴۰» روز دیگر:

❌به کوری چشم دشمنان انقلاب؛
با قدرت تمام؛ در انتخابات شرکت می کنیم؛

🌹چرا که؛ رهبر عزیزمان فرموده اند:

❌هر کسی صدایی دارد، هر کسی زبان گویایی دارد، هر کسی مخاطبی دارد، هر کسی میتواند اثر بگذارد، باید روی این زمینه کار کند.

🌹و تَواصَوا بِالحَقّ؛ این حق است. تواصی به حق وظیفه‌ی همه است؛ روحانی باشد، استاد دانشگاه باشد، منبر باشد، صداوسیما باشد، مسئول سیاسی باشد، مدیر فلان دستگاه باشد، عالِم باشد، مرجع باشد، هر کسی باشد، وظیفه است. مردم را بایستی به حضور در میدان، ایستادگی در میدان، آشنایی با لوازم میدان وادار کنند….

🌹در اجرای اوامر معظم له؛ ان شاء الله به وظیفه عمل می کنیم و به افرادی رأی می دهیم که:

بدانند:

❌یکی از اولویت‌های اصلی و دغدغه‌های اساسی حکمرانی در کشور ما، بهبود و اصلاح وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است.

•◇نامگذاری سال‌ها و انتخاب شعارهای اقتصادی در شانزده سال اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، نشان از فوریت و ضرورت مسئله اقتصاد برای کشور دارد.

•◇مسائلی از قبیل ارزش پول ملی، رونق تولید، افزایش صادرات غیر نفتی، پرهیز از واردات کالاهای غیرضروری، افزایش حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و ده‌ها شاخص و موضوع اقتصادی دیگر به علت تأثیرات مستقیمی که بر زندگی و معیشت اقشار مختلف جامعه دارند، بسیار حائز اهمیت هستند.

•◇دشمن نیز با درک اهمیت مسئله اقتصاد، سال‌هاست توان خود را بر ضربه زدن به این بخش مهم متمرکز کرده و از ابزارهای مختلفی همچون تحریم و تلاش برای محدودسازی روابط اقتصادی ایران با کشورهای همسایه، استفاده کرده است.

•◇در این جنگ سنگین اقتصادی، وزارت خزانه‌داری آمریکا به مکانی برای رصد و اعمال اقدامات محدود کننده اقتصادی،کارشکنی‌های مالی و هجمه‌های تحریمی علیه ملت ایران تبدیل شده است و دشمنان کشور به خصوص آمریکایی‌ها، در این سال‌ها تلاش کرده‌اند با تمرکز بیشتر بر حربه‌های اقتصادی به کشور و انقلاب ضربه بزنند.

❌ «جنگ واقعی جنگ اقتصادی است، جنگ واقعی تحریم است، جنگ واقعی گرفتن عرصه‌های کار و فعّالیّت و فنّاوری در داخل کشور است؛ این جنگ واقعی است.» امام خامنه ای عزیز _ ۱۳۹۵/۱۱/۲۷

▪️مجمع مردمی #پیگیری سیاست‌های کلی نظام۱۴۰۲/۱۰/۳۰

کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)و وبگاه مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱