اطلاعیه‌ی «شماره ی۱۳۷۳»موضوع: انتخابات؛«۴۰» روز دیگر:

موضوع: انتخابات؛

•◇«۴۰» روز دیگر:

❌به کوری چشم دشمنان انقلاب؛
با قدرت تمام؛ در انتخابات شرکت می کنیم؛

🌹چرا که؛ رهبر عزیزمان فرموده اند:

❌هر کسی صدایی دارد، هر کسی زبان گویایی دارد، هر کسی مخاطبی دارد، هر کسی میتواند اثر بگذارد، باید روی این زمینه کار کند.

🌹و تَواصَوا بِالحَقّ؛ این حق است. تواصی به حق وظیفه‌ی همه است؛ روحانی باشد، استاد دانشگاه باشد، منبر باشد، صداوسیما باشد، مسئول سیاسی باشد، مدیر فلان دستگاه باشد، عالِم باشد، مرجع باشد، هر کسی باشد، وظیفه است. مردم را بایستی به حضور در میدان، ایستادگی در میدان، آشنایی با لوازم میدان وادار کنند….

🌹در اجرای اوامر معظم له؛ ان شاء الله به وظیفه عمل می کنیم و به افرادی رأی می دهیم که:

👈بدانند:

✓تولید ملی، مسیر رشد سریع و مستمر اقتصادی است.

✓رشد اقتصادی، تنها از طریق جهش تولید حاصل می‌شود و در شرایطی که اتاق‌فکرهای آمریکایی، نبردی همه جانبه علیه اقتصاد کشور به راه انداخته‌اند، بهبود وضعیت اقتصادی کشور نیازمند یک رشد سریع و مستمر است.

✓باید با اتّکا به سیاست‌های درون‌زا و برون‌گرای اقتصاد مقاومتی، وضعیت اقتصادی کشور را سرو سامان بخشید و با مهار تورم و حفظ ارزش پولی ملی، با همت صنعتگران و کارآفرینان داخلی، نرخ تولید ملی را افزایش داد.

🌹امام خامنه ای عزیز:
✅« ما کِی میتوانیم این رشد سریع و مستمر را به دست بیاوریم؟ آن وقتی که با کمک و هدایت مردم بتوانیم تولید را افزایش بدهیم.» ۱۴۰۲/۱/۱

•◇باید مراقب بود که اگر روند تولید در کشور کاهش پیدا کند، همه بلایای اقتصادی از جمله بیکاری، رکود، سختی معیشت و … را به همراه می‌آورد و این اتفاق دیگر خیلی ارتباطی به خارج از کشور ندارد. اگر در مسیر تولید سنگ‌اندازی شود و تولید ملی کاهش پیدا کند.

🌹امام خامنه ای عزیز:
✅«جوان ما بیکار میشود، اشتغال ما کم میشود، رکود بر کشور ‌حاکم میشود، وضع زندگی و معیشت مردم دشوار میشود. اینها را که دیگر از طریق ارتباط با آمریکا و با اروپا نمیشود حل کرد، ‌اینها را خودمان باید حل بکنیم. اینها کارهایی است که به عهده‌ی خود ما است.» ۱۳۹۵/۵/۱۱

▪️مجمع مردمی #پیگیری سیاست‌های کلی نظام۱۴۰۲/۱۰/۳۰

کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)و وبگاه مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱