اطلاعیه‌ی «شماره‌ی ۱۴۲۴»موضوع: به چه کسی رأی خواهیم داد؟«۱۶» روز دیگر در انتخابات شرکت می‌کنیم و به شخصی رأی می‌دهیم که مشکلات اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش؛ ازجمله: علل عدم ثبات مدیریّت در آموزش و پرورش را بداند وبرای آن در مجلس راه حل ارائه نماید:

موضوع: به چه کسی رأی خواهیم داد؟!!

❌ «۱۶» روز دیگر در #انتخابات شرکت می‌کنیم و به شخصی رأی می‌دهیم که مشکلات اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش؛ ازجمله: علل عدم ثبات مدیریّت در آموزش و پرورش را بداند وبرای آن در مجلس راه حل ارائه نماید:

🌹رهبر معظم انقلاب در تاریخ «۱۴۰۲/۰۲/۱۲» در دیدار معلمان» در این باره فرمودند:
✅یک نکته‌ی مهم که غالباً در آموزش‌وپرورشِ ما از آن عبور میشود و به آن توجّه نمیشود، مسئله‌ی ثبات مدیریّت است. در این دستگاهِ به این عظمت، به این اهمّیّت، ما دچار بی‌ثباتی هستیم.

✅هر که آمد عمارتی نو ساخت
✅رفت و منزل به دیگری پرداخت

✅یکی می‌آید یک برنامه‌ای میریزد، یک کاری را شروع میکند، [با رفتنِ او] نیمه‌کاره رها میشود، دیگری می‌آید.

✅…….از سال ۹۲ تا کنون که ده سال است، ما پنج وزیر و چهار سرپرست در آموزش‌وپرورش دیده‌ایم! این چیز خیلی عجیب‌وغریبی است.

✅خب در وزارتهای دیگرِ‌ ما، [مثل] وزارت خارجه یا وزارت …….، هفت سال، هشت سال، گاهی بیشتر، یک وزیر در دو دولت میمانَد؛ چرا در وزارت آموزش‌وپرورش این‌جور بی‌ثباتی در مدیریّت وجود دارد؟

✅ببینید، همه‌ی فعّالیّتهای دیربازده به ثبات مدیریّت احتیاج دارد، از جمله آموزش‌وپرورش که خب فعّالیّتش خیلی دیربازده است؛ یعنی شما که امروز روی نوجوان دارید برنامه‌ریزی میکنید، این بایست مثلاً بیست سال دیگر یا سی سال دیگر اثرش ظاهر بشود.

✅اینها به ثبات در مدیریّت احتیاج دارد.

✅خب وقتی وزیر عوض شد، خیلی‌های دیگر هم عوض میشوند؛ معاونها عوض میشوند، مدیرها عوض میشوند، مدیران میانی عوض میشوند، حتّی شنیده‌ام گاهی مثلاً تا سطح مدیر مدرسه با رفت‌وآمد وزیر عوض میشود‼️.

▪️مجمع مردمی #پیگیری سیاست‌های کلی نظام۱۴۰۲/۱۱/۲۴

کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)و وبگاه مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱