اطلاعیه‌ی «شماره‌ی «۱۴۵۰»موضوع: انتخابات؛

✅ موضوع: انتخابات؛

⏳ « امروز» روز انتخابات است‼️

🌸خدای بزرگ را شاکریم که از تاریخ «۲۰ /۱۴۰۲/۰۵» تا روز گذشته؛ به دلیل #اهمیّت_انتخابات؛و برای رسیدن به چنین روزی « ۵۹۳ » اطلاعیه منطبق با اصول قابل قبول نظام مقدس جمهوری اسلامی صادر نمودیم و شرایط انتخاب نماینده اصلح را به استحضار ملت بزرگوار ایران رساندیم و انجام وظیفه نمودیم

❌از امروز؛ مجددا” در باره ی اهداف وبرنامه های مجمع در راستای کمک فکری به مسئولین برای حل #مشکلات کشور و رسیدن به «عظمت چشم‌انداز مورد نظر بیانیه ی گام دوم؛ از طریق #نخبه یابی و #نخبه پروری؛ با مردم عزیزمان سخن خواهیم گفت؛

❌چرا که:

🌹رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از دانشجویان در تاریخ «۱۳۹۸/۰۳/۰۱ »؛ در ذیل عنوان «بیانیه ی گام دوم» فرمودند:

✅«بیانیّه‌ی گام دوّم» یک ترسیم کلّی از گذشته و حال و آینده‌ی انقلاب بوده……..و چهار نقطه‌ی به‌اصطلاح اصلی در این بیانیّه مورد تأکید بوده:

✅نقطه‌ی اوّل: «عظمت حادثه‌ی انقلاب». خیلی‌ها به این توجّه نمیکنند، ……. عظمت انقلاب، هم از لحاظ وقوع، هم از لحاظ ماندگاری.

✅نقطه‌ی دوّم: «عظمت راه طی‌شده و کارکرد انقلاب تا امروز»؛ [یعنی] نقطه‌ی مقابل حرف آن کسانی که اصرار دارند بگویند انقلاب نتوانسته کارکردی از خودش نشان بدهد…….. نخیر، انقلاب کارکرد کاملاً برجسته و ممتاز در زمینه‌های گوناگون داشته؛ هم در زمینه‌ی سیاسی، هم در زمینه‌ی اجتماعی، هم در زمینه‌ی علمی،‌ هم در زمینه‌ی عدالت، هم در زمینه‌ی آزادی. انقلاب در زمینه‌ی همه‌ی خواسته‌های مهمّ بشری و ملّی و بین‌المللی کارکردهای برجسته‌ای داشته.

✅نقطه‌ی سوّم که در این بیانیّه مورد نظر است، «عظمت چشم‌اندازی است که باید به آن برسیم»؛ اینکه ما به کجا میخواهیم برسیم، میخواهیم چه کار کنیم، هدف ما کجا است.

✅و نقطه‌ی چهارم: «عظمت نقش نیروی جوان متعهّد»؛ نه هر جوانی؛ جوانی که احساس تعهّد کند،‌ احساس مسئولیّت کند. عظمت نقش این قشر یعنی جوان متعهّد در این مسیری که در پیش رو داریم و در رسیدن به آن چشم‌انداز مورد نظر.

⬅️بقیه در اطلاعیه های بعدی…….

▪️مجمع مردمی #پیگیری سیاست‌های کلی نظام ۱۱/ ۱۴۰۲/۱۲

کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)و وبگاه مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱