اطلاعیه‌ی «شماره‌ی «۱۴۵۶»کار گروه شماره ی «۳»

❌کار گروه شماره ی «۳»

✅ موضوع: رسیدن به «عظمت چشم انداز» بیانیه گام دوم؛

👈از طریق یک حرکت عمومی؛

👈 توسط جریانهای حلقه های میانی (مجموعه‌هایی از خود ملت) که:

🌹رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ «۱۳۹۸/۰۳/۰۱» فرمودند : نمونه‌هایی از کارهایی که میتواند نسل جوان را در نقش و شأنِ محور بودنِ حرکت عمومی جامعه کمک کند و ظرفیّت لازم را به آنها بدهد؛ نمونه‌هایی را من اینجا یادداشت کرده‌ام:

⬅️تشکیل میزگردها و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها که بنده مکرّر این را تکرار کرده‌ام و تأکید کرده‌ام و توصیه کرده‌ام؛ و خب خیلی پیشرفتی نداشته.

❌چه کسی باید این کار را بکند؟

❌[اگر] منتظر باشید که رئیس دانشکده یا معاون فرهنگی یا مانند اینها؛ این کار را انجام دهند، فایده‌ای ندارد؛ خودتان باید این کار را بکنید.

❌در دانشگاه‌ها کرسی‌های آزاداندیشی را باید تشکیل بدهید؛ منتها همین طور که گفتم همه‌ی این حرکتها باید منضبط باشد؛ با انضباط، با پیش‌بینی، با مطالعه‌ی خوب از سوی افرادی که صاحب ذهن فعّال و زبان گویا هستند راه [بیفتد]؛ اینها حتماً کمک میکند، تأثیر میگذارد.

❌الان مجموعه‌ی دانشجویانی که همراه با تشکلّها هستند، درصد بالایی از دانشجوهای کشور نیست. اگر چنانچه شما این کارها را بکنید، این درصد قطعاً رشد خواهد کرد.

❌خب دانشجویی که متعهّد نباشد یا سرگرم کارهای بی‌ربط باشد، در پیشرفت کشور هیچ تأثیر مثبتی نمیگذارد اگر تأثیر منفی نگذارد.

❌شما میتوانید تأثیرگذاری کنید با همین [کار]. یک فصل هم این؛ یعنی یکی از راهکارهایی که ذکر میشود همین است.

▪️مجمع مردمی #پیگیری سیاست‌های کلی نظام۱۵ /۲ ۱۴۰۲/۱

کانالها(پیام رسانهای:سروش،ایتا،بله،آیگپ)و وبگاه مجمع پیگیری سیاست های کلی نظام به نشانی ذیل:
http://mran.ir
@mran_ir
@beha_togham_alfaraez
جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد این بیانیه؛ از طریق شماره تلفن ذیل؛ بادفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید : ۶۶۶۷۷۳۳۳-۰۲۱